Live in Nordics
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 1, 2008 10:05 AM
Way out West Tävling
Nu har du och en vän möjlighet att få hänga på VIP-området med Neil Young, Pharell, Kleerup och en massa andra coolingar och få ta del av en oförglömlig VIP-festivalupplevelse.
För att tävla om två heta VIP-biljetter och ett eget dubbelrum under festivalen gör du såhär:
1. Om du inte redan är medlem, blir du det här.
2. Du blir vän med Live In Nordics-profilen.
3. Du skickar en kommentar till den här forumposten och berätta varför just du ska vinna. Var kreativ och berätta gärna varför Way Out West är festivalen för dig!
Lycka till MySpace/Live in Nordics
|
Olof
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 1, 2008 2:19 PM
Jag måste vinna, som det stora fan jag är av männen som sjunger om den rosa roboten så är det nödvändigt för min överlevnad att jag får se dem.
Om ni inte vet vad jag snackar om så lyssna på världens bästa låt:
http://myspacetv.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2000664
Skicka biljetterna nu!!!
|
Zÿb
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 1, 2008 5:18 PM
I’m way out in småland, so I really need 2 go 2 way out west...
Drink Espresso - God bless U! /Zÿb
www.ib2.se
|
LennarRrt
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 1, 2008 6:10 PM
Kleerup & Sigur Ros på samma festival. I Göteborg.
Inget mer behövs sägas.
LennarRrt har talat.
|
Linn Ellinor Osterberg
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 1, 2008 6:36 PM
Winning would be A Dream That Can Last
Aint It The Truth that my heart would beat fast
Down By The River we would get wet
And if you ask me the question, yes I’m Passionate!
No Distant Camera at Way out West
No, the Cinnamon Girl would attend to the real fest
Birds will sing in Gothenburg City
When it turns into a Field Of Opportunity
It would be as great as Silver And Gold
If these backstage passes I could keep a hold
- Linn Österberg
|
Jonathan
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 1, 2008 8:40 PM
Jag är en musikälskande person som helst vill åka på alla festivaler som går i sommar. Främst på peace & love där jag redan varit, efter det är det Way out west som står på listan. Med så stora släpp som Neil Young, bara det är värt att åka för. Varför åker jag inte ställer sig ni frågan? Pengar. Alltid dessa pengar. Jag är en sommarjobbare som har en lön som precis räckte till att åka en vecka till borlänge, en helt underbar vecka. Haken är att jag nu bara vill åka till göteborg, måste åka dit. men som sagt pengarna finns bara inte. Jag pratade med en kompis för kanske 10 minuter sedan, hon frågade om jag vill följa med till Way Out West, jag sa såklart att jag ville men hade inga pengar. Så nu när jag satte mig här och såg att det fanns en chans att vinna biljetter och sovplats, helt underbart tänkte jag tills jag läste tävlningen. "Motivera varför ust du ska få biljetterna..." En omöjlighet enligt mig, jag brukar alltid skita i sånna tävlningar för jag får aldrig ihop något bra.
Jaja, mycket tjat för ingenting, men jag vill verkligen ha dessa biljetter. Vaför? Ja. Det står här över, svart på vitt fast i datorn.
Mvh Jonathan Allvin Tranås
Peace Out.
|
Erwin Marklund
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 1, 2008 11:27 PM
Hej. till en början vill jag säga att festivalen är en bra och mycket bred festival som jag i år speciellt vill åka till för neil young. jag har en liten berättelse om han och mig. han var för ett tag sedan i köpenhamn och spelade och jag beställde så klart biljett och boende till konserten och var laddad och glad samma dag som konserten var. självklart hade jag då glömt min biljett hemma i östersund i min etta som ingen utom jag kunde komma i. jag har hatat mig sälv ganska hårt efter den händelsen. nu har jag min chans för att se honom en gång för alla. problemet är jag är en student och inte har mycket pengar att röra mig med. det skulle underlätta om jag fick denna chans att ckså frå kanske chansen och träffa honom så skulle det vara en dröm värt allt just nu. han är den jag helst vill se. jag skulle också självklart ta vara på resten av festivalen, jag är musik och spelar mycket så detta skulle verkligen vara en chans för mig. om deta inte går får det bli en underbar festival och må alla där se neil young den största av de alla.
mvh erwin
Erwin Marklund
Sem 1036
83043 ås
0702683026
|
ranya
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 1, 2008 11:35 PM
Om jag missar Way Out West så känner jag mig helt körd,
då jag i flera år vart förförd av killarna i N.E.R.D.
Pengarna är verkligen min läcka för jag bor uppe i norrland vilket är en sjukt lång sträcka, så motiveringen där uppe får faktist räcka.
P.S As Martin Luther King said one day, I have a dream, that one day...
I say this today, I also Have a dream...
Ranya K
Östersund, Jämtland
|
Sarah
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 2, 2008 10:58 AM
Hello Hello!!
I was in Sweden now for one year. But it’s time to go home and it’s time for a last goodbye! The WAY OUT WEST is my chance to see all my friends together in one place, so I really have to be there!! Great music! great atmosphere! great party!! and YOU would be great if you send the tickets to me! now!
Thank you and GOODBYE!
sarah
|
Sandra
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 2, 2008 1:09 PM
man kan ju inte missa alla bra band som spelar där, eller hur?
och dessuton vinna ett vip paket skulle vara värsta roliga grejen ju.
sedan har jag aldrig varit i göteborg så jag måste vinna.
/sandra
|
Johan Forss
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 2, 2008 6:15 PM
Jag är en musikälskande person rakt igenom. Göteborg är en underbar stad. Lägger man ihop dessa får man inget bättre än Way Out West. Festival är alltid något man aldrig glömmer, alla människor, dom stora bandet och framför allt atmosfären. Allting ändras, till och med en själv ändras en aning då allting sker på samma plats. 10 000 - tals människor som tycker precis som en själv omger man sig av för att se och höra det man delar - ett stort musikintresse.
Festivaler i stort osar verkligen kärlek och mångfald. Det är något jag behöver denna sommar som nybliven student. Jag behöver något som trissar upp min allt för gråmulna vardag.
/Johan/Miret Mon
|
Carl
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 2, 2008 8:40 PM
HEY HEY, MY MY vilken otroligt grym festival det kommer bli!
Jag kommer bränna ner till Way out west för att jag älskar festivaler som bokar kvalitétsartister! En enorm fingertoppskänsla när det gäller val och variation av musik vilket i sin leder till att en massa roliga (och tokiga) typer av folk sammanstrålas i ett o samma ställe. Göteborg!
Om jag skulle få turen nog att vinna ett backstage pass skulle jag och min lycklige kompis tro att vi gled runt i sjunde himlen!
Jag menar, tänk att skaka hand och utbyta några snabba rader med självaste Neil Young?
Slutord. Om jag tror att det finns någon därute som skulle uppskatta att träffa alla dessa underbara musiker mer än vad jag skulle uppskatta det. Så skulle jag personligen och gladerligen ge bort biljetten till denne person!
Way out west = LIKE A HURRICANE!!
|
Borna
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 2, 2008 9:56 PM
Anledningen är att jag aldrig har vart på en konsert/festival i hela mitt liv. Om jag skulle få denna möjlighet att gå så skulle jag bli extremtglad samt att mina vänner skulle bli avundsjuka :-)
|
Anal Astronauterna
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 2, 2008 10:46 PM
hej, jag vill vinna för att för och främst det skulle vara väldigt roligt och att det skulle betyda väldigt mycket för min polare att få träffa niel young som har gjort låten hey hey my my som han vill ska spelas på sin begravning och den låten har alltid betytt väldigt mycket för honom, och min polare har alltid ställt upp för mig och det skulle vara så underbart att få ge något så här fint tillbaka tillhonom. Desutom skulle det vara underbart att får träffa killarna från the hives, mimikry och the hunted som var anledningen till att killarna i mitt band började spela musik, speciellt the hunted som är stora förebilder för vårat band.
mvh/ burran
|
Tildah
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 3, 2008 3:18 AM
Jag skulle jättegärna vilja ha dessa biljetter. Jag är ett STORT fan av nästan alla artister som kommer uppträda på Way Out West, i synnerhet Broder Daniel. Jag har inge pengar kvar nu, visst är livet underbart? (ironisk)
Jag har lyssnat på både Broder Daniel och Håkan Hellström i flera år, och min vän (som jag planerar att ta med mig om jag vinner) gillar dem lika mycket hon.
Det skulle vara en once in a lifetime chance, jag åker aldrig på sånt här.
Det här är vad jag vill mest av allt just nu. Broder Daniel och Håkan, yes indeed. :) Så jag lever på hoppet!
ps; RIP Anders <3
|
Anal Astronauterna
Instant Message
Send Message
|
Posted:
Jul 3, 2008 10:26 AM
woops kolla fel festivals line up:P
|
|
|